Mengenai Saya

Foto saya
Kg. Morten, Malacca, Malaysia
Me and Allah knows myself best!!

Nak join bisnes internet? Rujuk di sini....

Rabu, Julai 29, 2009

Termos Cantik2u - penapis air alkali yang mobile

Assalamualaikum,

Lama tak posting. Sejak saya pulang semula ke UTP, saya tak dapat nak bukak e-mail apatah posting di sini. Ini kerana, perkhidmatan internet di makmal dan irc yang bengong sikit, e-mail dan beberapa site yang perlu login seperti facebook, tak dapat saya buka. Namun, akhirnya mudah untuk saya update kerana sahabat saya meminjam laptop lamanya (dia minta saya lakukan maintenance dan seterusnya suruh saya jaga untuk bisnes printingnya). Walaupun ada laptop sekarang, namun saya akan cuba menjauhi sebaik mungkin agar tidak lalai. Tulah sebabnya saya tak bawa komputer semester ini. InsyaAllah.

Ok, kali ini saya nak share cum promote kepada pembaca blog ni, tentang satu produk yang baru jugak keluar di pasaran iaitu termos air alkali keluaran Ocean Beauty Trading. Laman web rasminya di www.cantik2u.com/ajomorten86 (ini laman web replika saya).

Termos ini amat menarik sekali, kerana bentuknya yang kecil dan mobile memudahkan kita untuk mendapatkan air alkali yang diperlukan tubuh. Hanya perlu tuangkan air masak ke dalamnya, tunggu 2 minit dan dah boleh minum.

Dari tadi saya sebutkan tentang air alkali. Apa itu air alkali. Mari saya terangkan. Air yang bersifat alkali adalah air yang paling baik dan diperlukan oleh tubuh. Setiap hari, badan kita akan mengumpulkan asid daripada minuman serta makanan Pengumpulan asid yang berlebihan ini akan menyebabkan penyakit. Oleh itu, air alkali akan meneutralkan asid2 tersebut dan memberi keseimbangan pH badan yang sihat.

Selain itu, penapis ini juga dapat membekalkan air yang kita minum dengan garam-garam mineral yang diperlukan tubuh. Dan juga molekul air alkali ini akan dikecilkan untuk memudahkan penyerapan air ke dalam sel. Senang cerita, air alkali daripada penapis ini adalah air yang cukup bertenaga untuk memberikan anda kecergasan sepanjang hari.

Penapis ini menggunakan 5 jenis batuan untuk menghasilkan hasil2 seperti di atas iaitu muyu stone medical stone, tourmaline, nanometer stone dan anion stone.

Tahukah anda juga bahawa air yang paling baik di dunia ini ialah air zam-zam, tiada yang setandingnya? Dan air juga bersifat alkali. Oleh itu, penapis air ini bertujuan untuk menghampiri ciri-ciri air zam-zam. Antara penapis lain yang sama fungsinya dengan termos ini adalah bio aura hai-o yang keluar di kaca tv. Namun perbezaannya adalah, penapis ini adalah mobile.

Harga untuk termos ini juga tidak mahal, hanya RM350. Jika dibandingkan dengan produk yang serupa dengannya, ternyata bahawa termos ini lebih murah. Termos aura dr jabbar berharga RM399, manakala satu lagi jenama yang saya jumpa di lelong.com.my berharga RM500++. Maka, termos air alkali cantik2u adalah pilihan yang bijak. Selain itu, jika anda membeli termos ini, anda secara automatik menjadi ahli dan pengedar dan anda boleh mendapat komisyen dengan memperkenalkan termos ini kepada orang lain. Bagus bukan? Sihat dapat, duit pun dapat.

Jika anda berminat, boleh melawat di laman web saya, http://www.cantik2u.com/ajomorten86 dan daftar percuma. Ataupun boleh hubungi saya di 014-3483722 dan saya akan membantu anda untuk mendapatkan termos yang sangat bagus ini. Jangan lambat-lambat, kerana bulan julai ini promosi beli 3 percuma 1 diteruskan dan mungkin akan diteruskan jika sambutan menggalakkan. Website akan dirasmikan awal ogos ini, jadi rebutlah peluang mnjadi yang terawal.

Tiada ulasan: